σελφ σερβις - Το αποτύπωμα της επιβολής ΕΦΚ στον καφέ

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Το αποτύπωμα της επιβολής ΕΦΚ στον καφέ

18 Μαρτίου 2019 | 11:55 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Προϊόντα

Η συνολική ζήτηση του καφέ εξελίχθηκε με ποσοστιαία μεταβολή -6,8% μεταξύ Αυγούστου 2015 και Ιουνίου 2018 συνεπεία της επιβολής του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο προϊόν, ενώ συνολικά το 2018 η μείωση του όγκου πωλήσεών του συγκριτικά με το 2017 άγγιξε το -1,9%, σύμφωνα με τη μελέτη της Nielsen Elasticity Study, που παρουσίασε πρόσφατα η Ελληνική Ένωση Καφέ, η οποία εργάζεται για την άρση του μέτρου.

Η επιβολή του ΕΦΚ στον καφέ οδήγησε σε αύξηση της τιμής του 10%-30%, καθώς και μέχρι το διπλασιασμό του κόστους της πρώτης ύλης του. Οι μεγαλύτερες συνέπειες διαπιστώνονται στις τιμές ραφιού, με αυξήσεις 23%, οι οποίες είναι ακόμη μεγαλύτερες στις πιο οικονομικές και διαδεδομένες κατηγορίες, όπως ο ελληνικός καφές (30% αύξηση μέσης λιανικής τιμής).

Το μέτρο επηρεάζει σε μεγαλύτερο βαθμό τις ασθενέστερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις, ενώ έχει επιφέρει αύξηση του λαθρεμπορίου, του παραεμπορίου και των παράνομων εισαγωγών του προϊόντος. Η Ελλάδα έχει μία από τις υψηλότερες κατά κεφαλήν ετήσιες καταναλώσεις καφέ στον κόσμο, περίπου 510 κούπες. Από άποψη προτιμήσεων, ο ελληνικός καφές είναι η πρώτη επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών, με μερίδιο 32%, ο στιγμιαίος με 30% ενώ ακολουθούν ο εσπρέσο και ο φίλτρου με 28% και 10% αντίστοιχα.

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Μεταξύ συγκρατημένης αισιοδοξίας και σκεπτικισμού

Οριακή άνοδο πωλήσεων εμφάνισε το 2018 η κατηγορία των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, στο πλαίσιο της οποίας ο προωθητικός πυρετός συνεχίζεται αμείωτος και χωρίς προοπτική να πέσει φέτος. Οι τάσεις σταθεροποίησης της σχετικής αγοράς καλλιέργησαν κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας ότι στο εξής οι επιχειρήσεις θα μπορούν να κάνουν με ομαλότητα τον προγραμματισμό τους, αλλά η πτώση των πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, αν και είναι νωρίς για συμπεράσματα, δημιουργεί σκεπτικισμό. Παρόλα αυτά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION