σελφ σερβις - Η Ahold Delhaize αγοράζει online start-up υγιεινού φαγητού

Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Ahold Delhaize αγοράζει online start-up υγιεινού φαγητού

17 Απριλίου 2019 | 11:17 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Food to Go,News,Online,Start-up,Διεθνή

Η αλυσίδα Albert Heijn (όμιλος Ahold Delhaize), προχώρησε σε μια στρατηγικής σημασίας εξαγορά, αποκτώντας την ολλανδική online start-up FoodFirst Network (FFN).

Η εξαγορά εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Ahold Delhaize, σύμφωνα με την οποία τα ζητήματα της διατροφής και της υγείας τοποθετούνται στο κέντρο της προσφοράς προϊόντων προς τους πελάτες του. Το δίκτυο FFN δίνει στους συνδρομητές του συμβουλές διατροφής και χρήσιμες ιδέες, που παρέχονται από ειδικούς στη διατροφή, την υγεία και την άσκηση, μέσω videos, ενός ηλεκτρονικού περιοδικού και newsletters.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η Albert Heijn έχει κάνει σημαντικά βήματα για να παρέχει στους πελάτες της υγιεινά προϊόντα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η απόφαση αφαίρεσης εκατοντάδων χιλιάδων κύβων ζάχαρης από το προϊόντα της (7 κύβοι ισούνται με 30 γραμ. που είναι η επίσημα ανώτερη συνιστώμενη ποσότητα), με στόχο να χρησιμοποιεί λιγότερους από 1 εκατ. κύβους ζάχαρης έως το τέλος του 2020.

Πέρυσι, λάνσαρε το My Nutritional Value, ένα online εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες της να δουν το ακριβές ποσό των θερμίδων, της ζάχαρης, του αλατιού, των πρωτεϊνών και των φυτικών ινών που περιέχεται στα προϊόντα που αγοράζουν, προσφέροντάς τους παράλληλα υγιεινότερες εναλλακτικές προτάσεις.

σελφ σερβις (T. 493)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Μεταξύ συγκρατημένης αισιοδοξίας και σκεπτικισμού

Οριακή άνοδο πωλήσεων εμφάνισε το 2018 η κατηγορία των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, στο πλαίσιο της οποίας ο προωθητικός πυρετός συνεχίζεται αμείωτος και χωρίς προοπτική να πέσει φέτος. Οι τάσεις σταθεροποίησης της σχετικής αγοράς καλλιέργησαν κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας ότι στο εξής οι επιχειρήσεις θα μπορούν να κάνουν με ομαλότητα τον προγραμματισμό τους, αλλά η πτώση των πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, αν και είναι νωρίς για συμπεράσματα, δημιουργεί σκεπτικισμό. Παρόλα αυτά...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION