σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 486

Κυκλοφορία: 20/9/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: Η ιδιομορφία της τουριστικής ανάπτυξης στη Χαλκιδική
«Ξέφρενη» δραστηριότητα τέσσερις με πέντε μήνες το χρόνο και «χειμέρια νάρκη» όλους τους υπόλοιπους. Αυτό είναι το εμπορικά ιδιόμορφο χαρακτηριστικό του τουριστικού φιλέτου της Βόρειας Ελλάδας, δηλαδή της Χαλκιδικής. Τα σούπερ μάρκετ της Χαλκιδικής, όπως και το σύνολο των καταστημάτων που δραστηριοποιούνται στην αγορά της, ζουν αυτή την κατάσταση ως απόρροια της σχετικά μικρής διάρκειας της τουριστικής περιόδου, τουλάχιστον σε σύγκριση με άλλες περιοχές της νότιας Ελλάδας και κυρίως με τη νησιωτική χώρα.

Βιομηχανία

Συχνά τα σκουπίδια είναι … φαγώσιμα
Κάποιοι άνθρωποι στέλνουν μια παραγινωμένη τομάτα στα απορρίμματα, άλλοι την κάνουν σάλτσα. Η τεχνολογία δύσκολα μπορεί να αλλάξει τις νοοτροπίες μας, μπορεί όμως να συντελέσει στη μείωση του συνολικού αριθμού των τροφίμων που καταλήγουν στα απορρίμματα. Ταυτόχρονα, είναι σε θέση να θεραπεύσει επωφελώς για τον έμπορο τα πάθη της σπατάλης και να του ανοίξει άμεσα το δρόμο για το μέλλον, στο οποίο η έλλειψη βιωσιμότητας θα τιμωρείται πολλαπλά και αμείλικτα.

Οικονομία

Εντός εκτός και επί τα αυτά των μνημονίων
Τα συμπεράσματα του ΣΕΒ μπορούν κάλλιστα να εκληφθούν ως συνηγορία με εκείνα του Γραφείου του Προϋπολογισμού της Βουλής, σχετικά με την εφαρμογή μιας μεταμνημονιακής εθνικής συνταγής μακροπρόθεσμης οικονομικής μεγέθυνσης, χωρίς δανεισμό από τους θεσμούς. Μόνη διαφορά τους είναι η εμμονή του ΣΕΒ για δυσπρόσιτα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με πρωσική πειθαρχία στο μνημονιακό μεταρρυθμιστικό κανόνα.

Θεσμικά

10 θεσμικές παρεμβάσεις για την αγορά
Βαριά, τουλάχιστον από άποψη νομοθετικών παρεμβάσεων, παρουσιάζεται η ατζέντα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας για τους επόμενους μήνες. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της εστιάζεται στην επιχειρηματικότητα και τον περιορισμό των διοικητικών-γραφειοκρατικών βαρών, στις σχέσεις της αγοράς με τον καταναλωτή και το πλαίσιο για τη διενέργεια των προσφορών και εκπτώσεων, τον Κώδικα Δεοντολογίας του εμπορίου και τη διαφάνεια στην τιμολόγηση.

Υπηρεσίες

Δήμητρα Κατσίπη, IRI: Τα Analytics στην υπηρεσία της αγοράς
Το μεγάλο πλεονέκτημα των μοντέλων Analytics είναι ότι συστηματοποιούν τόσο άμεσα και «έξυπνα» την απειρία πληροφοριών των Big Data, ώστε ο χρήστης τους μπορεί να έχει αληθινές κι όχι υποθετικές απαντήσεις σε ό,τι τον απασχολεί, πράγμα που του δίνει σαφές πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Πρόκειται για κάτι σχετικά καινούργιο στην ελληνική αγορά», τονίζει η κ. Δήμητρα Κατσίπη, διευθύντρια πωλήσεων της IRI.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION