σελφ σερβις - Τρέχον Τεύχος

Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρέχον Τεύχος

Marketing Week
Τεύχος: 480

Κυκλοφορία: 20/2/2018 Κυρίως Θέμα:



Search Tips
Αρχείο & Αναζήτηση

Περιεχόμενα

Λιανεμπόριο

Παναγιώτης Μπορέτος, IRI: Οι μετατοπίσεις τζίρου «έφτιαξαν» τον τζίρο του 2017
Κατά 2,3% αυξήθηκε το 2017 ο τζίρος των τυποποιημένων τροφίμων στα σούπερ μάρκετ, ενώ λίγο πολύ όλες οι κατηγορίες προϊόντων εμφάνισαν βελτίωση τζίρου πέρυσι σε σχέση με το 2016 ως αποτέλεσμα των μετατοπίσεων τζίρου από τη μικρή προς τη μεγάλη οργανωμένη λιανική, λόγω της ομαλοποίησης στα δίκτυα πωλήσεων του κλάδου μετά την δημιουργία της νέας Σκλαβενίτης, εξηγεί ο κ. Παναγιώτης Μπορέτος, Commercial Director, Deputy Managing Director της IRI. Όπως προβλέπει, η ανάπτυξη του τζίρου φέτος θα αντιστοιχείται στους ρυθμούς ανάπτυξης του τελευταίου τετραμήνου του 2017 υπό καθεστώς, φυσικά, προωθητικού πυρετού.

  • Άλλα θέματα στην ίδια ενότητα
  • Πάκης Παπαδημητρίου, CSR Hellas: Πιο επιλεκτικοί, πιο δημιουργικοί, πιο ρεαλιστές
  • Αντώνης Γκορτζής: Το παρόν και το μέλλον στη χώρα μας
  • Retail Interiors Awards 2017: Βραβεύθηκαν τα καλύτερα έργα εσωτερικής αρχιτεκτονικής & διακόσμησης
  • Επιτυχημένα brands διηγήθηκαν ιστορίες καινοτομίας
  • Κάθε μέρα είναι των φώτων
  • Γιατί «πλεονάζει» ο αριθμός των σούπερ μάρκετ της αγοράς μας
  • Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος ΙΕΛΚΑ: «Ελάχιστες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ολοκληρωμένα τα προγράμματα πιστότητας»
  • Δημήτρης Αυλωνίτης, Γ. Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή: Αλλαγές, παρεμβάσεις, δεσμεύσεις
  • Ανανέωση της χρηματοοικονομικής ανάλυσης
  • Όμιλος Βερόπουλος: Αύξηση ετήσιου τζίρου 16,4% σε Σερβία-ΠΓΔΜ
  • Έως 85% κάτω η ζήτηση πλαστικής σακούλας!
  • Επενδύσεις 320 εκατ. ευρώ φέτος στον κλάδο
  • Νέο SYN.KA στην Ιεράπετρα
  • ΟΚ! Anytime Markets: Σάρωσε στα Βραβεία Franchise 2018
  • Δ. Μασούτης: Μεταξύ των έξι πρώτων των Growth Awards
  • Lidl: Στα 11,7 εκατ. ευρώ η επένδυση στα Τρίκαλα, στα 221 τα καταστήματα
Βιομηχανία

Νηστίσιμα Προϊόντα: Ισορροπία ή ανάπτυξη τζίρου βασισμένη στις προωθήσεις
Τόσο οι προϊοντικές καινοτομίες στα νηστίσιμα προϊόντα όσο και το ότι θεωρούνται πως προσιδιάζουν σε έναν υγιεινότερο τρόπο ζωής, δημιουργούν αισιοδοξία στα στελέχη του κλάδου, κυρίως από την άποψη της διαμόρφωσης των προϋποθέσεων για τη διεύρυνση της κατανάλωσής τους και πέραν των περιόδων νηστείας. Διότι κατά τα άλλα, αν εξαιρεθεί ως ειδική περίπτωση προϊόντος σε ανάπτυξη η πορεία της αγοράς του ταχινιού (λιγότερο του χαλβά), οι λοιπές αγορές των νηστίσιμων προϊόντων μένουν με τη χαρά ότι η έντονη προωθητική πίεση το 2017 απλώς βοήθησε στην ανάσχεση των πτωτικών τάσεων ή στη μικρή αύξηση του τζίρου.

Οικονομία

Κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας για τις προοπτικές της οικονομίας
Τον βηματισμό της εν μέσω πολύπλοκων εξελίξεων και μεγάλων προκλήσεων αναζητά η ελληνική αγορά, ελπίζοντας πως το 2018 θα αποτελέσει έτος σταθεροποίησης και ήπιας ανάκαμψης στην πραγματική οικονομία. Η απουσία αρνητικών ειδήσεων από το Νοέμβριο και το κλίμα συνεννόησης, το οποίο καλλιεργεί όχι μόνο η Αθήνα αλλά και η πλευρά των «θεσμών», συντηρούν κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας για την προοπτική της οικονομίας, που αποτυπώνεται στην εξέλιξη ορισμένων πρόδρομων δεικτών.

Υπηρεσίες

Η Daikin ενδυναμώνει το δίκτυό της
Τρία νέα καταστήματα Blue Dealer Plus εγκαινίασε η Daikin Hellas σε Κέρκυρα, Τρίπολη και Καλλιθέα, βασισμένα στο νέο concept καταστήματος που παρουσίασε πέρυσι.

Μόνιμες Στήλες

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION