σελφ σερβις - 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional

Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιομηχανία

1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional

26 Οκτωβρίου 2011 | 14:05 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Παρουσίαση Βιβλίων,Προφίλ εταιρείας,Προφίλ προϊόντος

1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional

Μετά τον τίτλο «Van of the year 2011», που απέσπασε το Doblo, και την πρωτιά των πωλήσεων της μάρκας πέρυσι στα van-vanette, η Fiat Professional καινοτομεί με το νέο Doblo Work Up ανοιχτής καρότσας, προκαλώντας το ενδιαφέρον σε μια αγορά -αυτήν του επαγγελματικού αυτοκινήτου- που μαστίζεται από τις συνέπειες της ύφεσης, καθώς η πτώση των πωλήσεών της ακολουθεί γεωμετρική πρόοδο τα τελευταία χρόνια.

Στις πωλήσεις τριών επαγγελματικών οχημάτων το 2008, χρονιά στην οποία δεν είχαν αρχίσει ακόμα να γίνονται αισθητές οι συνέπειες της κρίσης, αντιστοιχεί η πώληση μόλις ενός σήμερα. Η κρίση έχει «γονατίσει» και την αγορά του επαγγελματικού οχήματος. Αναλυτικότερα, ενώ στο πρώτο 8μηνο του 2008 είχαν πωληθεί 16.200 νέα επαγγελματικά οχήματα, στα αντίστοιχα 8μηνα του 2010 είχαν πουληθεί 8.540 και της φετινής χρονιάς 4.848. Η πτώση, δηλαδή, στο εύρος της τετραετίας είναι της τάξης του 70% και η κλιμάκωσή της γίνεται με γεωμετρική πρόοδο.

«Οι προοπτικές είναι δυσοίωνες. Οι πωλήσεις καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων φέτος δεν φαίνεται ότι θα ξεπεράσουν τις 7.000, όταν το 2008 πουλήθηκαν 22.000», σχολιάζει ο κ. Παναγιώτης Καραβέλλας, Brand Manager της Fiat Professional, προσθέτοντας:

«Η έλλειψη ρευστότητας κι η πιστωτική ασφυξία πνίγουν την αγορά, σε περίοδο, μάλιστα, που όπως επιβεβαιώνει η καθημερινή επαφή μας με τους επαγγελματίες, οι πραγματικές ανάγκες τους για νέα οχήματα αυξάνουν. Αλλά το χειρότερο όλων είναι ο απρόβλεπτος χαρακτήρας των εξελίξεων στο γενικό οικονομικό περιβάλλον, που ανατρέπει τα σχέδια των υποψήφιων αγοραστών νέων οχημάτων».

Ρευστότητα περιβάλλοντος
Κι ενώ αναμενόταν η διευθέτηση επί το δικαιότερο των φορολογικών επιβαρύνσεων του επαγγελματία χρήστη επαγγελματικού οχήματος, η οποία θα παρακινούσε κάπως την υποτονική ζήτηση, το καθεστώς απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη παραμένει ως έχει παρά τις προσδοκίες για την εξαγγελία της άρσης του στη ΔΕΘ.

Η αγορά, ωστόσο, τέλη του Σεπτεμβρίου και ακόμα περιμένει τις σχετικές ανακοινώσεις του αρμόδιου υπουργείου... Η θεσμική επίλυση των δύο θεμάτων ασφαλώς θα έχει θετική αντανάκλαση στην αγοραστική κίνηση του τομέα, αλλά ανεξαρτήτως αυτής, και μόνη η αντιμετώπισή τους, είναι ζήτημα αποκατάστασης της λογικής τάξης...

Επίσης, ο κάθε ενδιαφερόμενος διερωτάται: Θα επηρεάσει, τάχα, την εν λόγω αγορά η σολομώντεια «απελευθέρωση» του έργου των μεταφορέων ΔΧ από τον νόμο Ραγκούση, που «καταπίνει» τον νόμο του προκατόχου του και την τριετή αβάντα προσαρμογής των μεταφορέων; Θα επαναπροσδιοριστεί, μετά την εφαρμογή του νέου «αναθεωρητικού» νόμου, το πλαίσιο λειτουργίας του πολύπαθου και υπερπληθούς στόλου των επαγγελματικών οχημάτων ΙΧ, που αριθμεί, ίσως, 1,5 εκατ. οχήματα όλων των κατηγοριών, πολλά εκ των οποίων η ύφεση τα έχει ήδη ακινητοποιήσει;

«Ποιος ξέρει; Κάποιες εταιρείες logistics θα επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την αλλαγή του καθεστώτος χορήγησης των αδειών ΔΧ κι ίσως μακροπρόθεσμα αυξηθεί η ζήτηση των υπηρεσιών των 3PL εις βάρος των ΙΧ μεταφορών», πιθανολογεί ο κ. Καραβέλλας, προσθέτοντας: «Αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορέσει ποτέ το φορτηγό των δημόσιων μεταφορών να υποκαταστήσει το έργο του επαγγελματικού van, που κάνει μεταφορές μέσα στην πόλη. Οι ανάγκες για τις υπηρεσίες του μικρού ελαφρού επαγγελματικού οχήματος ουδέποτε θα εκλείψουν.

Ωστόσο, με τη συρρίκνωση γενικά της ζήτησης σε όλο το φάσμα της αγοράς, είναι αδύνατον να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος των πρόσφατων κυβερνητικών μέτρων. Το ζήτημα είναι ότι σήμερα ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 18 χρόνια, όταν στην Ευρώπη είναι τα 7 ή 8. Σε συνθήκες επενδυτικής άπνοιας, το πρόβλημα της γήρανσης των οχημάτων εντείνεται».

Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι σε συνθήκες ύφεσης της οικονομίας η σχέση στις πωλήσεις μεταχειρισμένων εισαγωγής/καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων, παραμένει σταθερή τα τελευταία χρόνια στο 70/30.

Το καινούργιο συμφέρει
Αλλά γιατί να αγοράσει καινούργιο όχημα στις σημερινές συνθήκες ο επαγγελματίας; «Αν προτιμήσει το μεταχειρισμένο, μαζί με αυτό θα "ψωνίσει" και κάμποσες χιλιάδες δύσκολα και φορτωμένα χιλιόμετρα, με ό,τι συνεπάγεται μακροπρόθεσμα κάτι τέτοιο από άποψη κόστους συντήρησης.

Αγοράζοντας, όμως, ένα νέο αυτοκίνητο και ιδιαίτερα της Fiat Professional, πέρα από το ότι θα εκπέσει ο ΦΠΑ, έχει μπροστά του 5 χρόνια εγγύηση, μόνιμα μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, χαμηλό συντελεστή ρύπων και καλά χρηματοδοτικά κίνητρα για την αγορά του, χωρίς να λάβουμε υπόψη το αυτονόητο: Ότι όσο πιο καινούργιο είναι ένα όχημα, τόσο μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες έχει», εξηγεί ο συνομιλητής μας.

Το μερίδιο της Fiat πέρυσι στα επαγγελματικά αυτοκίνητα ανήλθε στο 10,1%. «Αν εξαιρέσουμε τα Pick Up, το μερίδιό μας στα αμιγώς van-vanette φτάνει το 18,4%. Βρισκόμαστε σταθερά στην πρώτη θέση: ο 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional, επωνυμία που έχει καθιερωθεί ως χωριστή εταιρεία στο πλαίσιο της Fiat και που δημιούργησε εδώ και πολλά χρόνια τον θεσμό της πενταετούς εγγύησης για τα προϊόντα της», τονίζει ο κ. Καραβέλλας.

Στις πωλήσεις τριών επαγγελματικών οχημάτων το 2008, χρονιά στην οποία δεν είχαν αρχίσει ακόμα να γίνονται αισθητές οι συνέπειες της κρίσης, αντιστοιχεί η πώληση μόλις ενός σήμερα. Η κρίση έχει «γονατίσει» και την αγορά του επαγγελματικού οχήματος. Αναλυτικότερα, ενώ στο πρώτο 8μηνο του 2008 είχαν πωληθεί 16.200 νέα επαγγελματικά οχήματα, στα αντίστοιχα 8μηνα του 2010 είχαν πουληθεί 8.540 και της φετινής χρονιάς 4.848. Η πτώση, δηλαδή, στο εύρος της τετραετίας είναι της τάξης του 70% και η κλιμάκωσή της γίνεται με γεωμετρική πρόοδο.

«Οι προοπτικές είναι δυσοίωνες. Οι πωλήσεις καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων φέτος δεν φαίνεται ότι θα ξεπεράσουν τις 7.000, όταν το 2008 πουλήθηκαν 22.000», σχολιάζει ο κ. Παναγιώτης Καραβέλλας, Brand Manager της Fiat Professional, προσθέτοντας:

«Η έλλειψη ρευστότητας κι η πιστωτική ασφυξία πνίγουν την αγορά, σε περίοδο, μάλιστα, που όπως επιβεβαιώνει η καθημερινή επαφή μας με τους επαγγελματίες, οι πραγματικές ανάγκες τους για νέα οχήματα αυξάνουν. Αλλά το χειρότερο όλων είναι ο απρόβλεπτος χαρακτήρας των εξελίξεων στο γενικό οικονομικό περιβάλλον, που ανατρέπει τα σχέδια των υποψήφιων αγοραστών νέων οχημάτων».

Ρευστότητα περιβάλλοντος
Κι ενώ αναμενόταν η διευθέτηση επί το δικαιότερο των φορολογικών επιβαρύνσεων του επαγγελματία χρήστη επαγγελματικού οχήματος, η οποία θα παρακινούσε κάπως την υποτονική ζήτηση, το καθεστώς απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη παραμένει ως έχει παρά τις προσδοκίες για την εξαγγελία της άρσης του στη ΔΕΘ.

Η αγορά, ωστόσο, τέλη του Σεπτεμβρίου και ακόμα περιμένει τις σχετικές ανακοινώσεις του αρμόδιου υπουργείου... Η θεσμική επίλυση των δύο θεμάτων ασφαλώς θα έχει θετική αντανάκλαση στην αγοραστική κίνηση του τομέα, αλλά ανεξαρτήτως αυτής, και μόνη η αντιμετώπισή τους, είναι ζήτημα αποκατάστασης της λογικής τάξης...

Επίσης, ο κάθε ενδιαφερόμενος διερωτάται: Θα επηρεάσει, τάχα, την εν λόγω αγορά η σολομώντεια «απελευθέρωση» του έργου των μεταφορέων ΔΧ από τον νόμο Ραγκούση, που «καταπίνει» τον νόμο του προκατόχου του και την τριετή αβάντα προσαρμογής των μεταφορέων; Θα επαναπροσδιοριστεί, μετά την εφαρμογή του νέου «αναθεωρητικού» νόμου, το πλαίσιο λειτουργίας του πολύπαθου και υπερπληθούς στόλου των επαγγελματικών οχημάτων ΙΧ, που αριθμεί, ίσως, 1,5 εκατ. οχήματα όλων των κατηγοριών, πολλά εκ των οποίων η ύφεση τα έχει ήδη ακινητοποιήσει;

«Ποιος ξέρει; Κάποιες εταιρείες logistics θα επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την αλλαγή του καθεστώτος χορήγησης των αδειών ΔΧ κι ίσως μακροπρόθεσμα αυξηθεί η ζήτηση των υπηρεσιών των 3PL εις βάρος των ΙΧ μεταφορών», πιθανολογεί ο κ. Καραβέλλας, προσθέτοντας: «Αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορέσει ποτέ το φορτηγό των δημόσιων μεταφορών να υποκαταστήσει το έργο του επαγγελματικού van, που κάνει μεταφορές μέσα στην πόλη. Οι ανάγκες για τις υπηρεσίες του μικρού ελαφρού επαγγελματικού οχήματος ουδέποτε θα εκλείψουν.

Ωστόσο, με τη συρρίκνωση γενικά της ζήτησης σε όλο το φάσμα της αγοράς, είναι αδύνατον να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος των πρόσφατων κυβερνητικών μέτρων. Το ζήτημα είναι ότι σήμερα ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 18 χρόνια, όταν στην Ευρώπη είναι τα 7 ή 8. Σε συνθήκες επενδυτικής άπνοιας, το πρόβλημα της γήρανσης των οχημάτων εντείνεται».

Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι σε συνθήκες ύφεσης της οικονομίας η σχέση στις πωλήσεις μεταχειρισμένων εισαγωγής/καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων, παραμένει σταθερή τα τελευταία χρόνια στο 70/30.

Το καινούργιο συμφέρει
Αλλά γιατί να αγοράσει καινούργιο όχημα στις σημερινές συνθήκες ο επαγγελματίας; «Αν προτιμήσει το μεταχειρισμένο, μαζί με αυτό θα "ψωνίσει" και κάμποσες χιλιάδες δύσκολα και φορτωμένα χιλιόμετρα, με ό,τι συνεπάγεται μακροπρόθεσμα κάτι τέτοιο από άποψη κόστους συντήρησης.

Αγοράζοντας, όμως, ένα νέο αυτοκίνητο και ιδιαίτερα της Fiat Professional, πέρα από το ότι θα εκπέσει ο ΦΠΑ, έχει μπροστά του 5 χρόνια εγγύηση, μόνιμα μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, χαμηλό συντελεστή ρύπων και καλά χρηματοδοτικά κίνητρα για την αγορά του, χωρίς να λάβουμε υπόψη το αυτονόητο: Ότι όσο πιο καινούργιο είναι ένα όχημα, τόσο μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες έχει», εξηγεί ο συνομιλητής μας.

Το μερίδιο της Fiat πέρυσι στα επαγγελματικά αυτοκίνητα ανήλθε στο 10,1%. «Αν εξαιρέσουμε τα Pick Up, το μερίδιό μας στα αμιγώς van-vanette φτάνει το 18,4%. Βρισκόμαστε σταθερά στην πρώτη θέση: ο 1 στους 4 επαγγελματίες επιλέγει τη Fiat Professional, επωνυμία που έχει καθιερωθεί ως χωριστή εταιρεία στο πλαίσιο της Fiat και που δημιούργησε εδώ και πολλά χρόνια τον θεσμό της πενταετούς εγγύησης για τα προϊόντα της», τονίζει ο κ. Καραβέλλας.


Νέο Doblo Work Up
Είναι γνωστό ότι το νέο Fiat Doblo απέσπασε τον πανευρωπαϊκό τίτλο «Van of the year 2011». Όπως μας είπε ο συνομιλητής μας, το μοντέλο διατίθεται κατάλληλα διαμορφωμένο για τη μεταφορά και ψυχόμενων προϊόντων, δηλαδή ως φορτηγάκι ψυγείο-συντήρηση ή και κατάψυξη, με τις προδιαγραφές και την εγγύηση της Fiat.

Σήμερα η Fiat Professional παρουσιάζει το νέο Doblo Work Up ανοιχτής καρότσας, με τη φιλοδοξία τα πλεονεκτήματά του να επαναπροσδιορίσουν ευρύτερα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας του την έννοια «μικρό φορτηγό». Κομψή σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες τεχνολογίας Euro5, πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Το Doblo Work Up, όντας τo πρώτο ελαφρύ φορτηγό με εργοστασιακή καρότσα, συνδυάζει τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του, με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, την άνεση και τις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες ακόμη και συγκριτικά με μεγαλύτερα οχήματα.

Στο εσωτερικό του, οι χώροι έχουν διατηρηθεί απαράλλαχτοι, ενώ το ειδικό διαχωριστικό από τον χώρο φόρτωσης έχει παράθυρο και ειδικό προστατευτικό μεταλλικό πλέγμα, που εγγυώνται την ασφάλεια των επιβατών από τυχόν βίαιες μετατοπίσεις του φορτίου. Στον εξοπλισμό ασφάλειας περιλαμβάνονται οι αερόσακοι και τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της ενεργητικής ασφάλειας.

Ο επίπεδος χώρος φόρτωσης του οχήματος έχει μήκος 2,3 μ και πλάτος 1,82 μ, ενώ το συνολικό εμβαδόν του είναι 4,2 τμ. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει είναι τα 1.000 κιλά, ενώ η ύπαρξη του νέου τύπου ανάρτησης bi-link του πίσω άξονα επιτρέπει τη μέγιστη φόρτωση κατά 1.120 κιλά του εμπρόσθιου άξονα και κατά 1.450 του οπίσθιου αντίστοιχα, προσφέροντας καλύτερη οδική συμπεριφορά, μειωμένο βάρος και μεγαλύτερη άνεση. Ο μεγάλος και πλήρως αξιοποιήσιμος χώρος φόρτωσης βρίσκεται σε χαμηλή απόσταση από το έδαφος και ανταποκρίνεται στη μεταφορά, ακόμη και μεγάλου ύψους φορτίων.

Η καρότσα του, για λόγους εγγύησης ποιότητας, κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από τη Fiat, ενώ τα πλευρικά τμήματά της είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και είναι πλήρως αναδιπλούμενα. Κάτω από το δάπεδό της έχει προβλεφθεί ένας κλειστός αποθηκευτικός χώρος, για τη φύλαξη εργαλείων κι όχι μόνο. Σε κάθε πλευρά της καρότσας ένα μικρό σκαλοπάτι επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης, ενώ υπάρχουν και άγκιστρα δαπέδου που διευκολύνουν την πρόσδεση του φορτίου.

Αναφορικά με την γκάμα των κινητήρων, αυτή αποτελείται από δύο turbodiesel 1.3 Multijet 90, και 1.6 Multijet των 105 ίππων. Και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ διαθέτουν σύστημα Start&Stop και φίλτρο μικροσωματιδίων. Επίσης, έχουν εξαιρετικές αποδόσεις, χαμηλό θόρυβο, χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και φιλικότητα προς το περιβάλλον και η συντήρησή τους γίνεται σε αραιά διαστήματα (ανά 30.000 χλμ).

Το νέο Doblo Work Up, όπως όλα τα επαγγελματικά αυτοκίνητα της Fiat Professional, συνοδεύεται από 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

σελφ σερβις (T. 410)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION