σελφ σερβις - BAZAAR AE: Σημαντικά αποτελέσματα των επενδύσεων

Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

BAZAAR AE: Σημαντικά αποτελέσματα των επενδύσεων

17 Απριλίου 2019 | 10:47 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Αγορά,Επενδύσεις

Στα επίπεδα των 27 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι επενδύσεις της Bazaar για το δίκτυο πωλήσεων και τις υποδομές της, όπως και για τους τομείς της τεχνολογίας και της ενέργειας κατά την τελευταία πενταετία, διάστημα κατά το οποίο η εταιρεία διέθεσε ακόμη 65 εκατ. ευρώ για προσφορές και 7,7 εκατ. ευρώ για επικοινωνία.

Από τα 27 εκατ. ευρώ, τα 15 εκατ. ευρώ διατέθηκαν για την οργάνωση και λειτουργία 45 νέων καταστημάτων, 3,5 εκατ. ευρώ για τις ανακαινίσεις 32 σημείων πώλησης, 4,5 εκατ. ευρώ για τα Logistics, 3,5 εκατ. ευρώ για τεχνολογία και ενέργεια και 850.000 ευρώ για θέματα εκπαίδευσης του προσωπικού.

H επενδυτική στρατηγική της Bazaar, για το 2019, αναπτύσσεται σε δύο άξονες. Ο πρώτος προβλέπει την ολοκλήρωση των ανακαινίσεων όλων των καταστημάτων λιανικής, με μοντέρνο νέο design, έμφαση στη διαδραστικότητα της αγοραστικής εμπειρίας και την επέκταση των φρέσκων τμημάτων και του bake-off, όπως και την ίδρυση έξι νέων καταστημάτων σε Αθήνα, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη. Ο δεύτερος άξονας περιλαμβάνει τη δυναμική ανάπτυξη του δικτύου των cash n carry καταστημάτων, με νέες μονάδες, σε Μύκονο, Σαντορίνη και Πάτρα. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την Πάτρα θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Bazaar διαπραγματεύεται την εξαγορά της τοπικής Κρόνος, την οποία «κληρονόμησε» η Σκλαβενίτης στο πλαίσιο της συμφωνίας διάσωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος. Σημειώνεται ότι η είσοδος της εταιρείας στην αχαϊκή αγορά θα προσθέσει στα οικονομικά μεγέθη της τζίρο της τάξης των 25 εκατ. ευρώ, ενώ το δίκτυό της θα διευρυνθεί κατά 16 καταστήματα. Ένα εξ αυτών εξετάζει το ενδεχόμενο να το μετατρέψει σε cash & carry, ώστε η ίδια να ανοιχτεί και στην οργανωμένη χονδρική πώληση στην τοπική αγορά.

Στο τέλος του 2018 η Bazaar λειτουργούσε ένα δίκτυο 160 καταστημάτων λιανικής, 6 cash & carry και 3 hub cash & carry.

Σε ό,τι αφορά τις κύριες στοχεύσεις της αλυσίδας, περιλαμβάνεται επίσης ο ανασχεδιασμός του layout και του προϊοντικού μείγματος των καταστημάτων χονδρικής, με έμφαση στις πωλήσεις HORECA.

Οι επενδυτικές κινήσεις της εταιρείας στήριξαν την αναπτυξιακή της πορεία. Ειδικότερα το 2018 έκλεισε με κύκλο εργασιών ύψους 178,5 εκατ. ευρώ έναντι 170 εκατ. ευρώ το 2017 (περιλαμβανομένης της εταιρείας της στη Σάμο). Ως σύνολο τα έσοδα της αλυσίδας αυξήθηκαν πέρυσι κατά 5%, ενώ σε οργανική βάση κατέγραψαν πτώση της τάξης του 2,5%. Στην επαρχία οι επιδόσεις της εταιρείας ήταν κατώτερες από εκείνες του δικτύου της ως συνόλου.

Στο μεταξύ, τα πλάνα ανάπτυξης της Bazaar περιλαμβάνουν και δυναμική παρουσία στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Ήδη η αλυσίδα οργάνωσε το δικό της e-shop, που σε αυτή τη φάση λειτουργεί πιλοτικά, διαθέτοντας, πάντως, και τους 10.000 κωδικούς προϊόντων που διακινούν τα φυσικά καταστήματά της.

    Δήμος Βερούκας
    Πρόεδρος,
    Bazaar AE

«Τα αποτελέσματα των προαναφερόμενων επενδύσεων, κρίνονται θετικά, δεδομένης της πολύ καλής πορείας αποτελεσμάτων της εταιρείας και της συνεχούς αναπτυξιακής της δυναμικής. Μάλιστα σε επίπεδο αριθμοδεικτών ισολογισμού, ίσως είναι τα καλλίτερα μεταξύ των πρώτων δέκα αλυσίδων, εξαιρουμένης της Lidl, που δεν παρέχει στοιχεία».

σελφ σερβις (T. 492)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION