σελφ σερβις - Η Ahold Delhaize αγοράζει online start-up υγιεινού φαγητού

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Ahold Delhaize αγοράζει online start-up υγιεινού φαγητού

17 Απριλίου 2019 | 11:17 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Food to Go,News,Online,Start-up,Διεθνή

Η αλυσίδα Albert Heijn (όμιλος Ahold Delhaize), προχώρησε σε μια στρατηγικής σημασίας εξαγορά, αποκτώντας την ολλανδική online start-up FoodFirst Network (FFN).

Η εξαγορά εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Ahold Delhaize, σύμφωνα με την οποία τα ζητήματα της διατροφής και της υγείας τοποθετούνται στο κέντρο της προσφοράς προϊόντων προς τους πελάτες του. Το δίκτυο FFN δίνει στους συνδρομητές του συμβουλές διατροφής και χρήσιμες ιδέες, που παρέχονται από ειδικούς στη διατροφή, την υγεία και την άσκηση, μέσω videos, ενός ηλεκτρονικού περιοδικού και newsletters.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η Albert Heijn έχει κάνει σημαντικά βήματα για να παρέχει στους πελάτες της υγιεινά προϊόντα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η απόφαση αφαίρεσης εκατοντάδων χιλιάδων κύβων ζάχαρης από το προϊόντα της (7 κύβοι ισούνται με 30 γραμ. που είναι η επίσημα ανώτερη συνιστώμενη ποσότητα), με στόχο να χρησιμοποιεί λιγότερους από 1 εκατ. κύβους ζάχαρης έως το τέλος του 2020.

Πέρυσι, λάνσαρε το My Nutritional Value, ένα online εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες της να δουν το ακριβές ποσό των θερμίδων, της ζάχαρης, του αλατιού, των πρωτεϊνών και των φυτικών ινών που περιέχεται στα προϊόντα που αγοράζουν, προσφέροντάς τους παράλληλα υγιεινότερες εναλλακτικές προτάσεις.

σελφ σερβις (T. 493)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Εντομοκτόνα-Εντομοαπωθητικά: Σταθερότητα πωλήσεων μετά τη σημαντική ανάπτυξή τους το 2018

Η περσινή χρονιά έφερε γενναία αύξηση πωλήσεων σε όγκο και αξία σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της εποχικής αγοράς των εντομοκτόνων και εντομοαπωθητικών προϊόντων, δεδομένων των βάσιμων ανησυχιών της κοινωνίας για τις μεταδιδόμενες ασθένειες, μέσω των εντόμων, και της ανεπάρκειας των δημόσιων ψεκασμών για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Φέτος, πάντως, δεν αναμένεται σημαντική διαφοροποίηση των πωλήσεων της κατηγορίας συγκριτικά με το 2018, καθώς η προωθητική πίεση στο πλαίσιό της είναι ήδη υ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION