σελφ σερβις - Οι επαγγελματίες επιλέγουν Fiat Professional

Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Οι επαγγελματίες επιλέγουν Fiat Professional

23 Αυγούστου 2012 | 12:16 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Προφίλ προϊόντος

Οι επαγγελματίες επιλέγουν Fiat Professional

Ακόμη μια χρονιά η Fiat Professional καινοτομεί, προσφέροντας νέα εξειδικευμένα προϊόντα, που τα δημιουργεί αφουγκραζόμενη τις ανάγκες του επαγγελματία. Απόδειξη το νέο Doblo XL, ένα αυτοκίνητο με μεταφορικές ικανότητες που αυτομάτως το κατατάσσουν στην μεγαλύτερη κατηγορία, ενώ δεν αλλάζει η τιμή ούτε η παροιμιώδης αξιοπιστία κι η χαμηλή κατανάλωση.

Ακόμη και σε περίοδο οικονομικής ύφεσης η εκπλήρωση των επιθυμιών του επαγγελματία για τη Fiat Professional, με πρώτη απ’ όλες το χαμηλό κόστος ανά χλμ., είναι προτεραιότητα.  Οι πωλήσεις των επαγγελματικών οχημάτων φέτος, σε σχέση με του 2008, όπως εκτιμάται, θα εμφανίσουν πτώση της τάξης του 80%, πράγμα αναμενόμενο και συνεπεία της κρίσης, που έχει γονατίσει την αγορά του επαγγελματικού οχήματος.

Ειδικότερα, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του 2008 πωλήθηκαν περίπου 12.000 νέα επαγγελματικά οχήματα, στα αντίστοιχα εξάμηνα του 2009, του 2010 και του 2011 πουλήθηκαν κατά σειρά 7.300, 6.800 και 3.700. Η κλιμάκωση των απωλειών για τον κλάδο είναι προφανής. Όσο για το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, οι πωλήσεις περιορίστηκαν περίπου στα 1.900 νέο οχήματα... Συνεπώς, η μείωση των πωλήσεων στο εύρος της τετραετίας είναι της τάξης του 84% κι η κλιμάκωσή της γίνεται με γεωμετρική πρόοδο!

«Κατά τις προβλέψεις μας οι πωλήσεις καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων φέτος δεν φαίνεται ότι θα υπερβούν τις 4.000, όταν το 2008 πουλήθηκαν περισσότερα από 22.000», σχολιάζει ο κ. Παναγιώτης Καραβέλλας, Brand Manager της Fiat Professional, προσθέτοντας: «Η μείωση του κύκλου εργασιών στην πλειονότητα των κλάδων της οικονομίας, η αυξημένη φορολογία κι η πιστωτική ασφυξία δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να αντικαθιστούν τα παλαιά οχήματά τους παρά το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις κάτι τέτοιο είναι επιτακτική ανάγκη. Το χειρότερο όλων είναι η αβεβαιότητα, σχετικά με τη βραχυπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη, η οποία αναστέλλει ή ανατρέπει τα σχέδια των υποψήφιων αγοραστών νέων οχημάτων».

Ρευστότητα περιβάλλοντος
Η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αποτέλεσε ένα σοβαρό θέμα, το οποίο μετά από κύηση πολλών ετών επιλύθηκε εν μια νυκτί.«Κι ενώ αναμενόταν ότι η διευθέτησή του θα παρακινούσε κάπως την υποτονική ζήτηση, εντούτοις δεν στάθηκε ικανή να αναθερμάνει την αγορά. Και μιλούμε για μια αγορά, όπως επανειλημμένως έχει επισημανθεί, κυριολεκτικά γερασμένη, εφόσον ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 18 χρόνια, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι τα 7 ή 8...», σχολιάζει ο κ. Καραβέλλας.

Συνεπώς το πρόβλημα δεν είναι απλώς η μείωση των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων, αλλά σωρευτικά οι κίνδυνοι που προκύπτουν από τη γήρανση του οδικού μεταφορικού μας στόλου για την ασφάλεια των ανθρώπων και των εμπορευμάτων, αλλά και για το περιβάλλον το εκτεθειμένο στις εκπομπές ρύπων των κατά πλειονότητα πλημμελώς συντηρημένων παλαιών οχημάτων. Το πρόβλημα, με απλά λόγια, θυμίζει απασφαλισμένη χειροβομβίδα.

Το καινούργιο συμφέρει
Εκτός από τα προαναφερόμενα, όμως, ο επαγγελματίας χρειάζεται να πεισθεί γιατί πρακτικά τον συμφέρει να αγοράσει ένα καινούργιο όχημα, ιδιαίτερα στην τρέχουσα συγκυρία. Ο λόγος θα μπορούσε να είναι μοναδικός στην απερίφραστη απλότητά του: «το κόστος ανά χιλιόμετρο!».

Αν ο επαγγελματίας προτιμήσει όχημα «από δεύτερο χέρι», μαζί με αυτό θα «ψωνίσει» και κάμποσες χιλιάδες δύσκολα και φορτωμένα χιλιόμετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται μακροπρόθεσμα από άποψη κόστους συντήρησης. «Αγοράζοντας, όμως, ένα νέο αυτοκίνητο και ιδιαίτερα της Fiat Professional, πέρα από το ΦΠΑ το οποίο εκπίπτει, έχει μπροστά του εγγύηση 5 χρόνων ή 100.000χλμ., 5 χρόνια οδική βοήθεια, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, χαμηλές εκπομπές ρύπων, αυξημένα διαστήματα συντήρησης και καλά χρηματοδοτικά κίνητρα αγοράς, χωρίς να ληφθεί υπόψιν το αυτονόητο: Ότι όσο πιο καινούργιο είναι ένα όχημα τόσο μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες έχει», εξηγεί ο συνομιλητής μας.

Όλα αυτά συνιστούν μείωση κόστους σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή χρήματα άμεσα εξοικονομημένα. «Για παράδειγμα, ένα νέο fiat Doblo, συγκρινόμενο με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο 5ετίας, μπορεί να αποφέρει μειωμένα κόστη ανά χλμ. μέχρι και 40%.

Την απάντηση, εξάλλου, τη δίνει η αποδεδειγμένα χαμηλότερη κατανάλωση, το ωφέλιμο φορτίο του ενός τόνου, που συνεπάγεται μείωση δρομολογίων, χωρίς να συμπεριλάβουμε σε αυτά τα αραιά διαστήματα συντήρησης ή τους αυξημένους νεκρούς χρόνους επισκευής, που φυσιολογικά έχει κάθε κουρασμένο επαγγελματικό όχημα», εξηγεί ο κ. Καραβέλλας, τονίζοντας: «Δεν είναι τυχαίο ότι το μερίδιο της Fiat στα επαγγελματικά αυτοκίνητα την τελευταία δεκαετία είναι της τάξης του 10%. Αν εξαιρέσουμε τα Pick Up, το μερίδιό της στα αμιγώς van-vanette πλησιάζει το 18%. Από αυτή την άποψη η Fiat Professional είναι καθιερωμένη στη συνείδηση κάθε επαγγελματία ως η εταιρεία που θεσμοθέτησε εδώ και πολλά χρόνια την πενταετή εγγύηση για τα προϊόντα της, απόρροια της αποδεδειγμένης αξιοπιστίας της».

Ακόμη και σε περίοδο οικονομικής ύφεσης η εκπλήρωση των επιθυμιών του επαγγελματία για τη Fiat Professional, με πρώτη απ’ όλες το χαμηλό κόστος ανά χλμ., είναι προτεραιότητα.  Οι πωλήσεις των επαγγελματικών οχημάτων φέτος, σε σχέση με του 2008, όπως εκτιμάται, θα εμφανίσουν πτώση της τάξης του 80%, πράγμα αναμενόμενο και συνεπεία της κρίσης, που έχει γονατίσει την αγορά του επαγγελματικού οχήματος.

Ειδικότερα, ενώ στο πρώτο εξάμηνο του 2008 πωλήθηκαν περίπου 12.000 νέα επαγγελματικά οχήματα, στα αντίστοιχα εξάμηνα του 2009, του 2010 και του 2011 πουλήθηκαν κατά σειρά 7.300, 6.800 και 3.700. Η κλιμάκωση των απωλειών για τον κλάδο είναι προφανής. Όσο για το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς, οι πωλήσεις περιορίστηκαν περίπου στα 1.900 νέο οχήματα... Συνεπώς, η μείωση των πωλήσεων στο εύρος της τετραετίας είναι της τάξης του 84% κι η κλιμάκωσή της γίνεται με γεωμετρική πρόοδο!

«Κατά τις προβλέψεις μας οι πωλήσεις καινούργιων επαγγελματικών αυτοκινήτων φέτος δεν φαίνεται ότι θα υπερβούν τις 4.000, όταν το 2008 πουλήθηκαν περισσότερα από 22.000», σχολιάζει ο κ. Παναγιώτης Καραβέλλας, Brand Manager της Fiat Professional, προσθέτοντας: «Η μείωση του κύκλου εργασιών στην πλειονότητα των κλάδων της οικονομίας, η αυξημένη φορολογία κι η πιστωτική ασφυξία δεν επιτρέπουν στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες να αντικαθιστούν τα παλαιά οχήματά τους παρά το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις κάτι τέτοιο είναι επιτακτική ανάγκη. Το χειρότερο όλων είναι η αβεβαιότητα, σχετικά με τη βραχυπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη, η οποία αναστέλλει ή ανατρέπει τα σχέδια των υποψήφιων αγοραστών νέων οχημάτων».

Ρευστότητα περιβάλλοντος
Η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αποτέλεσε ένα σοβαρό θέμα, το οποίο μετά από κύηση πολλών ετών επιλύθηκε εν μια νυκτί.«Κι ενώ αναμενόταν ότι η διευθέτησή του θα παρακινούσε κάπως την υποτονική ζήτηση, εντούτοις δεν στάθηκε ικανή να αναθερμάνει την αγορά. Και μιλούμε για μια αγορά, όπως επανειλημμένως έχει επισημανθεί, κυριολεκτικά γερασμένη, εφόσον ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι τα 18 χρόνια, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι τα 7 ή 8...», σχολιάζει ο κ. Καραβέλλας.

Συνεπώς το πρόβλημα δεν είναι απλώς η μείωση των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων, αλλά σωρευτικά οι κίνδυνοι που προκύπτουν από τη γήρανση του οδικού μεταφορικού μας στόλου για την ασφάλεια των ανθρώπων και των εμπορευμάτων, αλλά και για το περιβάλλον το εκτεθειμένο στις εκπομπές ρύπων των κατά πλειονότητα πλημμελώς συντηρημένων παλαιών οχημάτων. Το πρόβλημα, με απλά λόγια, θυμίζει απασφαλισμένη χειροβομβίδα.

Το καινούργιο συμφέρει
Εκτός από τα προαναφερόμενα, όμως, ο επαγγελματίας χρειάζεται να πεισθεί γιατί πρακτικά τον συμφέρει να αγοράσει ένα καινούργιο όχημα, ιδιαίτερα στην τρέχουσα συγκυρία. Ο λόγος θα μπορούσε να είναι μοναδικός στην απερίφραστη απλότητά του: «το κόστος ανά χιλιόμετρο!».

Αν ο επαγγελματίας προτιμήσει όχημα «από δεύτερο χέρι», μαζί με αυτό θα «ψωνίσει» και κάμποσες χιλιάδες δύσκολα και φορτωμένα χιλιόμετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται μακροπρόθεσμα από άποψη κόστους συντήρησης. «Αγοράζοντας, όμως, ένα νέο αυτοκίνητο και ιδιαίτερα της Fiat Professional, πέρα από το ΦΠΑ το οποίο εκπίπτει, έχει μπροστά του εγγύηση 5 χρόνων ή 100.000χλμ., 5 χρόνια οδική βοήθεια, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, χαμηλές εκπομπές ρύπων, αυξημένα διαστήματα συντήρησης και καλά χρηματοδοτικά κίνητρα αγοράς, χωρίς να ληφθεί υπόψιν το αυτονόητο: Ότι όσο πιο καινούργιο είναι ένα όχημα τόσο μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες έχει», εξηγεί ο συνομιλητής μας.

Όλα αυτά συνιστούν μείωση κόστους σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή χρήματα άμεσα εξοικονομημένα. «Για παράδειγμα, ένα νέο fiat Doblo, συγκρινόμενο με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο 5ετίας, μπορεί να αποφέρει μειωμένα κόστη ανά χλμ. μέχρι και 40%.

Την απάντηση, εξάλλου, τη δίνει η αποδεδειγμένα χαμηλότερη κατανάλωση, το ωφέλιμο φορτίο του ενός τόνου, που συνεπάγεται μείωση δρομολογίων, χωρίς να συμπεριλάβουμε σε αυτά τα αραιά διαστήματα συντήρησης ή τους αυξημένους νεκρούς χρόνους επισκευής, που φυσιολογικά έχει κάθε κουρασμένο επαγγελματικό όχημα», εξηγεί ο κ. Καραβέλλας, τονίζοντας: «Δεν είναι τυχαίο ότι το μερίδιο της Fiat στα επαγγελματικά αυτοκίνητα την τελευταία δεκαετία είναι της τάξης του 10%. Αν εξαιρέσουμε τα Pick Up, το μερίδιό της στα αμιγώς van-vanette πλησιάζει το 18%. Από αυτή την άποψη η Fiat Professional είναι καθιερωμένη στη συνείδηση κάθε επαγγελματία ως η εταιρεία που θεσμοθέτησε εδώ και πολλά χρόνια την πενταετή εγγύηση για τα προϊόντα της, απόρροια της αποδεδειγμένης αξιοπιστίας της».


Νεο Doblo XL
Ως γνωστόν το νέο Fiat Doblo απέσπασε τον πανευρωπαϊκό τίτλο «Van of the year 2011». Αυτό που κάνει τη διαφορά του, σε σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, είναι ότι τo Doblo δεν αποτελεί μια στατική δομή αμαξώματος, αλλά μια δυναμικά εξελισσόμενη, που προσαρμόζεται στις ανάγκες του επαγγελματία.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις τους ήταν τα κλειστού τύπου van, με κοντό και μακρύ μεταξόνιο. Στη συνέχεια, ωστόσο, προστέθηκαν η κοντή έκδοση με την υπερυψωμένη οροφή, αυτή του ψυγείου και η νεότερη με καρότσα, το Doblo work up. Φέτος, λοιπόν, το Doblo διεύρυνε περαιτέρω τη γκάμα του, παρουσιάζοντας την έκδοση Doblo XL.

Πρόκειται για μια νέα έκδοση με μεταφορικές ικανότητες μεγαλύτερης κατηγορίας οχημάτων, που διατηρεί, ωστόσο, την τιμή και την κατανάλωσή του στα γνωστά χαμηλά επίπεδα. Η καινοτομία του ως προς την απόλυτη εκμετάλλευση των εσωτερικών του χώρων είναι
αναμφίβολα στοιχείο σημαντικής διάκρισης.

Παρουσιάζοντας η Fiat Professional το νέο Doblo XL , εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία της τολμά να υποστηρίξει ότι επαναπροσδιορίζει την έννοια «μικρό φορτηγό», καλύπτοντας κάθε επαγγελματική ανάγκη μέχρι τον ένα τόνο ωφέλιμου φορτίου και 5m3 ωφέλιμου όγκου. Η στιβαρή κατασκευή του αμαξώματος και του εσωτερικού, οι φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες τεχνολογίας Euro5 και ο πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Το Doblo XL, είναι τo πρώτο ελαφρύ φορτηγό της κατηγορίας του με αυτές τις μεταφορικές δυνατότητες.Όμως, τα πλεονεκτήματά του δεν σταματούν εδώ, γιατί όλα τα προαναφερόμενα επιτυγχάνονται με περιορισμό εξωτερικών διαστάσεων, με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και απαράμιλλη άνεση, που προσφέρει η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση διπλών συνδέσμων bi-link .

Ο χώρος επιβατών έχει διατηρηθεί ο ίδιος, με τα γνωστά ποιοτικά υλικά και την εργονομία στα υψηλά επίπεδα που εγγυάται το Doblo. Στον εξοπλισμό ασφάλειας περιλαμβάνονται οι αερόσακοι και τα προηγμένα συστήματα ελέγχου της ενεργητικής ασφάλειας. Ο επίπεδος χώρος φόρτωσης του οχήματος έχει μήκος 2,17μ. και πλάτος 1,58μ., ενώ τo πλάτος μεταξύ των θόλων είναι 1,23μ. Ο μεγάλος και πλήρως αξιοποιήσιμος χώρος φόρτωσης βρίσκεται σε χαμηλή απόσταση από το έδαφος και ανταποκρίνεται στη μεταφορά ακόμη και μεγάλου ύψους φορτίων.

Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων, αποτελείται από ένα κινητήρα πετρελαίου 1.6 Multijet των 105 ίππων και ένα κινητήρα βενζίνης 1.4 T-Jet 120 ίππων. Και οι δύο πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, έχουν εξαιρετικές αποδόσεις, χαμηλό θόρυβο, χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, φιλικότητα προς το περιβάλλον, ενώ η  συντήρηση τους γίνεται σε αραιά διαστήματα των 30.000km.

σελφ σερβις (T. 419)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION