σελφ σερβις Online

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε Σήμερα

Πανόραμα των ελληνικών σούπερ μάρκετ 2017: Βελτιωμένες πωλήσεις και υψηλή κερδοφορία στον κλάδο το 2016 Λιανεμπόριο | 28 Νοεμβρίου 2017 | 09:31 Το ταραχώδες 2015 συνέβαλε σημαντικά στη διαμόρφωση της εικόνας του κλάδου το 2016. Οι διάφορες μακροοικονομικές εξελίξεις της συγκεκριμένης χρονιά, με επίκεντρο τους ελέγχους κεφαλαίων και τη συνέχιση των υφεσιακών πολιτικών, είτε επιτάχυναν είτε προκάλεσαν γεγονότα, όπως οι μεγάλες εξαγορές του επόμενου έτους και οι ανακατατάξεις στα δίκτυα καταστημάτων. Στο Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2017 που μόλις κυκλοφόρησε, καταγράφονται όλες οι σημαντικές αλλαγές της συγκεκρ...
Διαβάστε το άρθρο

Λιανεμπόριο

12/12, 09:34
Βόρεια Ελλάδα; Η κρίση γονάτισε παραγωγικές κι εμπορικές επιχειρήσεις
Αναγκαστική αναδιάρθρωση του παραγωγικού, βιομηχανικού και εμπορικού ιστού της Βόρειας Ελλάδας επέφερε η κρίση των τελευταίων ετών, ενόσω ακόμη συνεχί...

Βιομηχανία

12/12, 09:39
Κατεψυγμένα προϊόντα: Η κρίση ευνοεί τη ζήτησή τους
Η φετινή χρονιά ήδη στο πρώτο της τρίμηνο δημιούργησε ένα σοκ. Οι πωλήσεις σε αξία στα σούπερ μάρκετ έπεσαν κατά 4% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμην...

Νομοθεσία

6/9, 09:32
Η αρχή του τέλους για τη λεπτή πλαστική σακούλα
Το φθινόπωρο θα επεκταθούν σε αστικά κέντρα της ηπειρωτικής Ελλάδας τα πιλοτικά προγράμματα περιορισμού της χρήσης της πλαστικής σακούλας, που εφαρμόζ...

Οικονομία

28/11, 09:34
Οικογενειακοί προϋπολογισμοί 2016: Κάθοδος χωρίς τέρμα
Ίλιγγο προκαλούν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τη συρρίκνωση του «καλαθιού της νοικοκυράς» στα χρόνια της κρίσης, καθώς πιστοποιούν ότι μεγάλα τμήματα το...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θεσμικά

31/10, 09:38
Βασίλης Κόκκαλης, Υφ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων: Μέριμνες για την ενίσχυση της εγχώριας πρωτογενούς παραγωγής
Την άμεση έκδοση του ηλεκτρονικού τιμολόγιου, την εγκατάσταση scanner στα τελωνεία και τη δημιουργία μιας αυτόνομης υπηρεσίας ελέγχων προαναγγέλλει σε...

Management

28/2, 09:43
Γιώργος Πανηγυράκης, ΟΠΑ: Ζήτημα διέγερσης αισθήσεων κι αφύπνισης ενστίκτων
Με τα atmospherics η λιανεμπορική επιχείρηση αποσκοπεί να προκαλεί στον πελάτη ένα ορισμένο συναίσθημα, το ίδιο πάντα, με βάση το οποίο αυτή διαφοροπο...

Υπηρεσίες

12/12, 09:46
Το barcode στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου
Μετά από 50 χρόνια πετυχημένης πορείας, το σύστημα barcode βρίσκεται μπροστά σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της ιστορίας του, δεδομένου ότι το ...

Διεθνή

14/3, 09:31
Ποιες τάσεις οδηγούν τις εξελίξεις το 2017 σε τρόφιμα & ποτά
Η απαίτηση του αγοραστικού κοινού για υγιεινά, ασφαλή τρόφιμα και ποτά, που παράλληλα διευκολύνουν την καθημερινή ζωή, βρίσκεται στο επίκεντρο των συμ...

Προϊόντα

12/12, 09:39
Κατεψυγμένα προϊόντα: Η κρίση ευνοεί τη ζήτησή τους
Η φετινή χρονιά ήδη στο πρώτο της τρίμηνο δημιούργησε ένα σοκ. Οι πωλήσεις σε αξία στα σούπερ μάρκετ έπεσαν κατά 4% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμην...

Παρουσίαση Βιβλίων

23/4, 14:24
Βασικές αρχές διοίκησης | Κυριάκος Χ. Γιαλελής
Πρόκειται για ένα πολύτιμο κωδικοποιημένο εγχειρίδιο, με το οποίο ο αναγνώστης μπορεί να κατανοήσει βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης και του ...

Κυκλοφορεί το τεύχος 477

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις για θέσεις εργασίας στο χώρο της Διαφήμισης...
Δείτε όλες τις θέσεις εργασίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION